top of page

Договір публічної оферти

про надання послуг з тимчасового розміщення в Будиночках для відпочинку ТРОХИ ДАЛІ

1. Загальні положення та предмет Договору

1.1. Умови даного Договору визначаються відповідно до ст. 641 Цивільного кодексу України та є офіційною Публічною офертою, що адресована іншим особам (далі – Гість/Гості), укласти договір про надання Гостю послуг з розміщення, а саме - надання будиночку для тимчасового проживання/розміщення (далі - Послуги) в комплексі Будиночків для відпочинку ТРОХИ ДАЛІ (далі – ТРОХИ ДАЛІ або комплекс) на викладених нижче умовах.
1.2. Надалі по тексту Договору ТРОХИ ДАЛІ, в особі ФОП Фомінова Марія Георгіївна (ІПН 3091418581), та Гість разом називаються «Сторони», а кожен окремо – «Сторона».
1.3. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною  дієздатністю, а також усіма правами та повноваженнями, необхідними та достатніми для укладання і виконання Договору відповідно до його умов.
1.4. Цей Договір в його чинній редакції є доступним та розміщується на сайті/сторінках соціальних мереж ТРОХИ ДАЛІ. Договір є публічним, укладеним між ТРОХИ ДАЛІ та Гостем та регулює відносини, що виникають між Сторонами щодо надання Послуг.
1.5. Цей Договір є укладеним між Сторонами одночасно із здійсненням Гостем Бронювання. Гість не може здійснити Бронювання не погодившись з Договором та Положенням про конфіденційність.  Здійснюючи Бронювання, Гість підтверджує що він ознайомлений та повністю згодний з умовами цього Договору та Положенням про конфіденційність, приймає пропозицію на укладення Договору та надає згоду на обробку його персональних даних.

2. Порядок укладання Договору

2.1. Договір укладається між ТРОХИ ДАЛІ та Гостем у формі договору приєднання (ст. 634 Цивільного кодексу України).
2.2. Прийняття Договору означає повне, безумовне та беззастережне прийняття Гостем всіх умов Договору без будь-яких виключень та/або обмежень та прирівнюється згідно ч. 2 ст. 642 ЦК України до укладення Сторонами двостороннього письмового договору на умовах, що викладені в цій Публічній оферті.
Укладання Договору означає, що Гість:

  • у повному обсязі ознайомився та згоден з правилами проживання в ТРОХИ ДАЛІ;

  • визнає безумовну придатність будиночків ТРОХИ ДАЛІ для задоволення потреб, описаних у цьому Договорі;

  • приймає всі умови цього Договору без зауважень та заперечень.

2.3. Гість у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України підтверджує факт прийняття Публічної оферти у випадку виконання будь-якої з наступних дій:

  • бронювання та сплати послуг з тимчасового проживання банківським переказом на підставі виписаних рахунків або банківською карткою;

  • безпосереднє користування Гостем послугами ТРОХИ ДАЛІ.

2.4. Гість зобов’язується самостійно вносити (повідомляти) при реєстрації на отримання послуг в ТРОХИ ДАЛІ достовірні персональні дані та відомості, що відповідають дійсності.
2.5. Термін прийняття цієї Публічної оферти необмежений.

3. Бронювання та надання послуг

3.1. Згідно Договору ТРОХИ ДАЛІ надає, а Гість приймає та оплачує Послуги, що йому надаються комплексом Будиночків для відпочинку ТРОХИ ДАЛІ, що розташовані за адресою: Дмитренківська сільська рада, Білоцерківський район, Київська область, Україна, 09752. 
3.2. Послуги ТРОХИ ДАЛІ, в тому числі додаткові, надаються Гостю на платній основі відповідно до умов і цін, вказаних в інформаційній документації та/або на сайті/сторінках соціальних мереж ТРОХИ ДАЛІ, з урахуванням параметрів обраного будиночку. Ціни на послуги ТРОХИ ДАЛІ та їх перелік визначаються і змінюються виключно за одноособовим рішенням комплексу.
3.3. Право на отримання Послуг ТРОХИ ДАЛІ надається після Бронювання та здійснення плати за відповідні Послуги, згідно з цінами, вказаними в інформаційній документації комплексу та/або на сайті/сторінках соціальних мереж комплексу. ТРОХИ ДАЛІ має право не надавати Послуги Гостю, який не здійснив оплату Послуг. 
3.4. Результатом Бронювання та здійснення плати за відповідні Послуги є резервування за Гостем обраного будиночку для тимчасового проживання/розміщення на визначений період часу.
3.5. Під час Бронювання Гість зазначає свої контактні дані:

  • ім’я, 

  • адресу електронної пошти,

  • номер телефону.

3.6. ТРОХИ ДАЛІ гарантує Гостю, що не буде використовувати інформацію, надану Гостем при Бронюванні, для будь-яких інших цілей, окрім як для надання Послуг та цілей, передбачених цією Угодою; в інших випадках, визначених законодавством України.
3.7. ТРОХИ ДАЛІ не несе відповідальності за наслідки втрати Гостем інформації або доступу до інформації про його Бронювання.
3.8. ТРОХИ ДАЛІ вправі застосовувати вільні/динамічні ціни та систему знижок на свої Послуги.
3.9. Вартість Послуг ТРОХИ Далі встановлюється в національній валюті України – гривні та може бути здійснена Гостем виключно у безготівковій формі.
3.10. Оплата Послуг здійснюється банківськими картами Visa, Mastercard або за безготівковим розрахунком банківським переказом.
3.7. При оплаті Послуг у безготівковій формі Гостя буде переадресовано на веб-сайт Платіжної системи, за допомогою якої буде здійснено прийом та перерахування коштів Гостя.
3.8. ТРОХИ ДАЛІ не має доступу та не здійснює збір, облік, використання та обробку інформації, що має чи може мати пряме чи опосередковане відношення до банківських карток або іншої платіжної інформації Гостя.
3.9. У випадку виникнення будь-яких питань чи проблем, пов’язаних з оплатою Послуг, Гість має адресувати такі питання, або вирішувати такі проблеми напряму з платіжною системою.
3.10. Час реєстрації/поселення в ТРОХИ ДАЛІ починається з 15:00 години місцевого часу.
3.11. Час виселення – 12:00 за місцевим часом, коли Гість повинен звільнити будиночок у день виїзду.
3.12. Розрахунковий день – це проміжок часу з 15:00 поточного дня до 12.00 наступного дня за місцевим часом.
3.13. День реєстрації – це дата прибуття/поселення Гостя в будиночок ТРОХИ ДАЛІ.
3.14. День виїзду – це дата від'їзду Гостя з ТРОХИ ДАЛІ.
3.15. Ранній заїзд – це реєстрація заїзду не раніше ніж за 6 годин до часу реєстрації, яка оплачується додатково. Вартість ранньої реєстрації визначається комплексом.
3.16. Пізній виїзд – це виселення не пізніше 6 годин після часу виселення, яке оплачується додатково. Вартість пізнього виїзду визначається комплексом.
3.17. Зі збігом оплаченого періоду проживання Гість зобов’язаний залишити будиночок та звільнити його від особистих речей і багажу не пізніше 12:00 години місцевого часу (час виселення) останнього оплаченого дня проживання або оплатити продовження періоду проживання в будиночку за відсутності бронювання вказаного будиночку третіми особами.
3.18. Бронювання будиночку (одного чи декількох) в ТРОХИ ДАЛІ можливо після сплати мінімум 50% від вартості проживання в обраному будиночку на обраний термін, але не менше 100% вартості проживання 1 доби.  100% вартості заброньованого проживання на обраний термін (більше 1 доби) та за додаткові послуги Гість має сплатити безпосередньо до заїзду/реєстрації та перед отриманням замовленої послуги. 
3.19. У разі бажання Гостя перенести час та день заброньованого проживання в ТРОХИ ДАЛІ, Гість може один раз скористатися такою послугою, але не пізніше ніж за 24 години до заїзду. В такому випадку передплата в грошовому еквіваленті  не повертається Гостю, вона зберігається за ним протягом 1 (одного) року, та може бути використана для повторного бронювання. Перенесення можливе у разі наявності в комплексі на дату перенесення дня реєстрації вільного будиночку/будиночків обраного типу. При цьому зміна дати дня реєстрації на нову дату може бути здійснена виключно по діючому тарифу на нову дату дня реєстрації.
3.20. Гість має право анулювати Бронювання за 7 (сім) календарних днів до дати заїзду без стягнення будь-якої плати;
3.21. У випадку анулювання Бронювання Гостем менше ніж за 7 (сім) календарних днів до дати заїзду або у випадку незаїзду Гостя у визначену дату, Гість зобов’язаний оплатити повну вартість Послуг.
3.22. Всі спірні ситуації, що пов’язані зі зміною часу, дати бронювання, та/або поверненням коштів розглядаються Адміністрацією ТРОХИ ДАЛІ на власний розсуд. 
3.23. ТРОХИ ДАЛІ може надавати Гостю Промокоди. Для того, щоб скористатися Промокодом, Гість повинен ввести його у поле «Додати промокод» при бронюванні перед здійсненням оплати. Промокоди не можна копіювати, продавати, передавати або оприлюднювати, вони не підлягають обміну чи поверненню, не відновлюються при їх втраті, не обмінюється на грошові кошти чи будь-які інші блага.

4. Повернення коштів

4.1. Гість має право відмовитись від отримання Послуг та зробити запит на повернення у випадках, визначених цим Договором.
4.2. Для оформлення запиту на повернення коштів, Гість має надати ТРОХИ ДАЛІ наступну інформацію та документи:

  • Прізвище, ім’я та по-батькові;

  • Реєстраційний номер облікової картки платника податків;

  • Адресу реєстрації;

  • Номер банківського рахунку у форматі IBAN та номер банківської картки, з якої було здійснено оплату;

  • Скан-копію квитанції Платіжної системи, яка підтверджує оплату Послуг.

4.3. У випадку отримання запиту на повернення коштів у строк, визначений цим Договором, надання визначених цією Угодою інформації та документів, ТРОХИ ДАЛІ повертає кошти Гостю протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання такого запиту.
4.4. Недотримання Гостем строку, визначеного цим Договором та/або невиконання Гостем будь-якої із умов, визначених цим Договором є підставою для відмови у поверненні йому коштів.

5. Права і обов’язки Гостей в ТРОХИ ДАЛІ

5.1. Гість має право:

  • користуватись послугами з розміщення та додатковими послугами в порядку, зазначеному в даному Договорі та в інших документах та правилах ТРОХИ ДАЛІ;

  • отримувати повну і достовірну інформацію про години доступу до комплексу, вартість послуг, що надаються в ТРОХИ ДАЛІ;

  • звертатися до персоналу комплексу з питань якості Послуг, залишати скарги, відгуки і пропозиції на сайті та/або на сторінках соціальних мереж ТРОХИ ДАЛІ, а також на інших ресурсах.

5.2. Гість зобов’язаний:

  • дотримуватись положень та умов даного Договору;

  • поважати права інших гостей ТРОХИ ДАЛІ;

  • дотримуватись морально-етичних норм, утримуватись вживання нецензурних висловів у громадських зонах комплексу;

  • дотримуватись правил проживання в ТРОХИ ДАЛІ, загальних правил користування обладнанням та об’єктами інфраструктури комплексу;

  • берегти майно ТРОХИ ДАЛІ - Гість несе відповідальність за ризик випадкового знищення та/або випадкового пошкодження майна комплексу у межах вартості такого майна, або у межах вартості відновлювального ремонту такого майна. Оплата вартості відновлювального ремонту або знищеного з вини Гостя майна має бути здійснена Гостем до моменту виїзду Гостя або протягом 1 (одного) банківського дня з дня отримання Гостем відповідної вимоги від Адміністрації комплексу;

  • дотримуватись правил пожежної безпеки та раціонального (економного) користування електроприладами і обладнанням комплексу. У тому числі:

    • забороняється користуватися несправними розетками та електроприладами; у разі виявлення їхньої поломки треба попередити Адміністрацію ТРОХИ ДАЛІ;

    • забороняється зберігати вибухонебезпечні та екологічно шкідливі речовини;

    • у разі виникнення небезпечної ситуації негайно повідомити Адміністрацію та виконати основні вимоги загальних правил пожежної безпеки;

    • під час експлуатації камінів/топок не допускається: 

      • залишати їх без нагляду; 

      • користуватися, в разі виявлення несправності або пошкодження; 

      • розміщати горючі речовини та матеріали безпосередньо перед топковим отвором;

      • зберігати недопалки та попіл у металевому посуді, встановленому на дерев'яній підлозі або горючій підставці; 

      • сушити (складати, підвішувати) на топці взуття та одяг, дрова, інші горючі предмети та матеріали;

      • застосовувати для розпалювання печей різні горючі речовини;

      • використовувати для топлення дрова, довжина яких перевищує розміри топливника.

6. Права і обов’язки ТРОХИ ДАЛІ

6.1. ТРОХИ ДАЛІ зобов’язаний:

  • своєчасно, якісно і в повному обсязі надавати Гостю оплачені послуги;

  • інформувати Гостя про послуги, що надаються на території ТРОХИ ДАЛІ та форму і порядок їх оплати;

  • своєчасно реагувати на прохання Гостя, що стосуються надання послуг з тимчасового розміщення, вживаючи заходів по усуненню поломок і аварій в будиночках ТРОХИ ДАЛІ в можливі найкоротші строки;

  • нести відповідальність за комплектність та справність обладнання в будиночках, а також за якість підготовки будиночку до заселення.

6.2. ТРОХИ ДАЛІ має право:

  • заходити до будиночку для проведення прибирання, зміни білизни, перевірки систем водопостачання, опалення, кондиціонування повітря або усунення недоліків в їх функціонуванні за домовленістю з Гостем, а також у випадку порушення Гостем/користувачем положень даної Публічної оферти;

  • у випадку закінчення 100% оплаченого періоду проживання Гостя в ТРОХИ ДАЛІ та/або відсутності Гостя за місцем тимчасового проживання більш як 2 годин без сплати, самостійно звільнити будиночок від особистих речей Гостя, склавши при цьому опис майна, що залишив Гість; 

  • при більш як двократному порушенні Гостем загальноприйнятих норм поведінки, запрошувати співробітників органів внутрішніх справ для з’ясування обставин та встановлення фактів таких порушень;

  • достроково, без повернення сплачених Гостем за тимчасове проживання коштів, розривати Договір про надання послуг з тимчасового розміщення, з одночасним примусовим виселенням з території комплексу у разі:

    • перебування Гостя в стані сильного алкогольного та/або наркотичного та/або токсичного сп’яніння чи під дією психотропних речовин;

    • паління в будиночках, а також на території ТРОХИ ДАЛІ, крім спеціально відведених для цього місць;

    • без погодження ТРОХИ ДАЛІ та без належних дозвільних документів, зберігання чи використання зброї, вибухових і легкозаймистих, їдких, ядовитих, наркотичних засобів та інших небезпечних предметів і речовин на території ТРОХИ ДАЛІ;

    • порушення правил громадського порядку;

    • порушення правил проживання в ТРОХИ ДАЛІ;

    • порушення положень даної Публічної оферти;

    • систематичних скарг інших гостей ТРОХИ ДАЛІ на порушення їхніх прав та свобод.

6.3. ТРОХИ ДАЛІ не несе відповідальності за:

  • гроші, речі та будь-які інші матеріальні цінності, що були залишені в будиночку, втрачені на території ТРОХИ ДАЛІ, або їх пропажу з будь-яких причин;

  • неможливість надання Послуг, з причин, що не залежать від ТРОХИ ДАЛІ;

  • дії будь-яких третіх осіб;

  • за можливість чи неможливість здійснення розрахунку банківською карткою за допомогою Платіжної системи, за справність роботи Платіжної системи, за забезпечення збереження та безпеку інформації, що надається Платіжній системі Гостем для виконання платежу за Послуги ТРОХИ ДАЛІ за допомогою банківської картки;

  • за будь-яку матеріальну чи моральну шкоду, будь-які прямі чи непрямі збитки, які були або могли бути заподіяні Гостю не з вини комплексу або внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажору).

6.4. Незважаючи на будь-які положення, викладені в цьому Договорі, ТРОХИ ДАЛІ заявляє, а Гість приймає та погоджується, що будь-яка матеріальна відповідальність комплексу буде обмежена розміром вартості Послуг, оплачених Гостем.

7. Додаткові послуги ТРОХИ ДАЛІ

7.1. Для Гостей, які забронювали будиночок та оплатили Послуги, ТРОХИ ДАЛІ надає наступні послуги на безоплатній основі:

  • користування парковкою на території комплексу;

  • бездротовий доступ до мережі Інтернет;

  • зберігання багажу;

  • користування кімнатою відпочинку в адмінбудівлі;

  • користування мангальним обладнанням та/або костровою зоною біля будиночку;

  • користування оглядовою альтанкою, що розташована на даху адмінбудівлі;

  • виклик екстрених служб.

7.2. Інші додаткові послуги надаються за цінами, вказаними в інформаційній документації комплексу та/або на сайті/сторінках соціальних мереж ТРОХИ ДАЛІ.

8. Спеціальні умови

8.1. На території ТРОХИ ДАЛІ забороняється:

  • передавати третім особам ключ від будиночка;

  • пересувати меблі та переміщати предмети інтер’єру в будиночку;

  • палити в будиночках та інших місцях, не призначених для паління;

  • порушувати спокій інших гостей ТРОХИ ДАЛІ, створюючи галас чи шум;

  • зберігати чи приносити зброю, вибухові і легкозаймисті, їдкі, ядовиті, отруйні, наркотичні засоби та інші небезпечні предмети. Гості/користувачі, які мають право на носіння та зберігання зброї, зобов’язані повідомити про це Адміністрацію в день заїзду, пред’явивши відповідні дозвільні документи;

  • свідомо забруднювати територію ТРОХИ ДАЛІ недопалками, сміттям тощо;

  • кидати з терас чи вікон будь-які предмети та речі;

  • проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці здоров’я або майна інших осіб.

8.2. У випадку порушення Гостем правил поведінки та/або обов’язків,  Адміністрація вправі відмовити Гостю в подальшому наданні Послуг, а відтак і перебування на території ТРОХИ ДАЛІ, з обов’язковим складанням відповідного акту та, за необхідності, із залученням співробітників правоохоронних органів.
8.3. ТРОХИ ДАЛІ має право не надавати Послуги особам, які:

  • надали недостовірну інформацію під час Бронювання;

  • знаходяться в стані сильного алкогольного та/або наркотичного та/або токсичного сп’яніння чи під дією психотропних речовин;

  • порушують умови п.8.1.цього Договору;

  • мають намір заселитися в будиночок більшою кількістю осіб, ніж передбачає відповідна категорія будиночку; 

  • порушують правила комплексу (Прості правила відпочинку в ТРОХИ ДАЛІ), або права третіх осіб, або чинне законодавство України.

9. Порядок проживання з домашніми тваринами

9.1. В ТРОХИ ДАЛІ дозволено проживання з домашніми тваринами. При цьому, комплекс залишає за собою право заборонити проживання з домашніми тваринами в окремих будинках.
9.2. Дозволено знаходитись з домашніми тваринами по всій території ТРОХИ ДАЛІ.
9.3. ТРОХИ ДАЛІ має право запросити ветеринарну довідку про всі щеплення тварини та інші документи, передбачені ветеринарною службою в будь-який час.
9.4. Після вигулу домашньої тварини Гість повинен прибрати екскременти в спеціальний пакет і утилізувати у кошик для сміття.
9.5. Годувати домашніх тварин дозволяється виключно зі спеціального посуду, що буде наданий гостю після заявки в бронюванні.
9.6. Забороняється вичісувати домашніх тварин у будиночку або на території ТРОХИ ДАЛІ.
9.7. Забороняється використовувати рушники, простирадла та інші постільні приналежності комплексу після миття тварини, окрім спеціально призначених для тварин.
9.8. Гість несе повну відповідальність за будь-які збитки, завдані твариною. У разі нанесення серйозних збитків, гість зобов’язаний відшкодувати всі витрати, пов’язані з наслідками шкоди.
9.9. ТРОХИ ДАЛІ залишає за собою право відмовити у наданні послуг гостям, які проживають з твариною у разі:

  • порушення правил проживання;

  • агресивної, неадекватної, галасливої поведінки тварини.

9.10. Гість зобов’язується запобігати прояву домашніми тваринами небезпечних дій по відношенню до людей, інших тварин і майна.
9.11. Гість зобов’язується забезпечувати тишу на території ТРОХИ ДАЛІ та не порушувати громадський порядок.
9.12. Гість несе повну відповідальність за життя, здоров’я та безпеку своєї домашньої тварини/тварин під час перебування в ТРОХИ ДАЛІ.

10. AS IS

10.1. Послуги надаються ТРОХИ ДАЛІ за принципом “як є”. Це означає, що комплекс надає Послуги, а Гість отримує Послуги в тому виді, в якому вони можуть бути надані в даний час, відповідно до технічних, операційних та інших можливостей комплексу і що Гість заздалегідь приймає Послуги з усіма недоліками, які проявилися одразу або можуть проявитися згодом.
10.2. Гість не має права пред’являти будь-які претензії або вимоги до ТРОХИ ДАЛІ у зв’язку з тим, що Послуги не відповідають будь-яким очікуванням чи положенням, що не зазначені в цьому Договорі, або що платформи для Бронювання, Платіжна система чи будь-які інші сторонні та/або суміжні сервіси та послуги можуть працювати з перебоями, ненадійно або з певними помилками.

11. Внесення змін до цієї Угоди

11.1. ТРОХИ ДАЛІ має право в односторонньому порядку вносити зміни або доповнення до цього Договору, з повідомленням Гостя або без такого, а Гість приймає таке право комплексу та надає свою безвідкличну згоду на внесення комплексом таких змін та доповнень.
11.2. Якщо Гість продовжує користуватися Послугами ТРОХИ ДАЛІ це означає, що він беззаперечно приймає внесені комплексом зміни або доповнення.
11.3. Якщо Гість не приймає внесені ТРОХИ ДАЛІ зміни або доповнення, він зобов’язаний сповістити про це комплекс шляхом направлення письмового повідомлення на адресу ТРОХИ ДАЛІ. У такому разі, Гість не отримує Послуги та має право на повернення коштів на умовах і в порядку, викладених цією Угодою.

12. Збір та облік персональних даних

12.1. Всі особливості, що прямо чи побічно пов’язані з обробкою та захистом персональних даних Гостя визначаються Положенням про конфіденційність, що розміщується на сайті/сторінках соціальних мереж ТРОХИ ДАЛІ.
12.2. Здійснюючи Бронювання, Гість підтверджує що він ознайомлений та повністю згодний з Положенням про конфіденційність.

13. Форс-мажор

13.1. При виникненні форс-мажорних обставин: війна/бойові дії під час війни, повінь, землетруси, пожежі, страйки, епідемії, зміни в законодавстві тощо, Сторони частково або повністю звільняються від виконання обов’язків за даним Договором.
13.2. Сторона, для якої створилася неможливість виконання прийнятих на себе зобов’язань, внаслідок дії форс-мажорних обставин, зобов’язана в письмовій формі повідомити іншу Сторону про час настання і припинення дії даних обставин.
13.3. Дія форс-мажорних обставин повинна бути підтверджена відповідним компетентним органом.

bottom of page